True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

tisdag 18 maj 2010

Hejsan!!!

Idag har jag och Becki varit och träffat Fias nya hund Mimmi, hon var jättesöt och snarkade :P
Fast innan vi kom fram till skolan  där vi skulle möta Fia tyckte jag att vi skulle gå in i den "lilla" skogen. Vi går in i skogen och vandrar runt!!

                                           
Efter ett tag ska vi möta Fia om ca 20 minuter så vi försöker hitta en väg ut!!
Det var SVÅRT!!! Vi försökte hitta ut i ca 20-30 minuter, var vi än gick var det sumpmark eller vatten VI KOM INTE UT!!!
Tillslut kom vi ändå ut efter skrapsår, våta fötter och massa sår från bränn-nellor:(:(
....
MEN VI ÖVERLEVDE, tänk om vi fastnat i skogen :S

Vi gick ut o träffade Fia o Mimmi, Mimmi åt på ALLT!! Så söt!!


Sen gick jag och Becki hem till mig och Becki stack sedan hem till sig själv!


Efter ett tag gick jag till min lilla SÖTNOS!! (Putte<3)
Jag satt hos G och snackade ett tag!!

Sedan vidare hem och skar morötter och potatis i tärningar (till pytt i pannan) de blev pyttesmå!! Pappa och mamma gillade dem iallafall!!

Sen gick jag till G och hämtade upp Putte, jag gick o mötte Becki och sedan gick vi till Emm. VI hittade sen Ka och hennes mamma komma gående så jag, Emm och Ka gick med Putte till havet (Becki skulle äta). Sen gick vi in i "Trollskogen" och yrade!!
Haha Lyckat!!<3
Älskar er<3

torsdag ska vi ha ngt möte på skolan... trist :(

Många kramar en glad men trött Aleex<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar