True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

fredag 28 maj 2010

Helg:D

Hejhopp!

Förlåt för dålig uppdatering men ville ha ngt att skriva om :och igår fanns det ingen tid:D

Igår (fredag) var jag i skolan, vi hade ingen idrott för Jan var sjuk men Majsan hade hittat på en "skattjakt". Vi fick springa runt och hitta olika saker som stod på lappen... TRÅKIGT :P Jaja jag var med Em som tur var:p
Sen var dagen som vanligt...

Vi slutade lite tidigare och jag va med Em och Ka<3
Men på vägen hum braosade Ka cykel och hon FLÖG av (jag skämtar ej HON FLÖG) hon gjorde sig lite illa så jag och Em försökte få bort Ka:s cykel till skolans cykelparkering (det var inte så lätt eftersom den inte rullade på frahjulet...). Nästan framme kommer Bille och frågar vad vi håller på med... Vi berättar vad som har hänt och han säger kort att bromsen har hakar upp sig... (det hade vi faktiskt oxå klurat ut -.-) med Bille tar och trycker lite på bromsen och vipps funkar den igen... Bille är läääskig :S Haha men Tack igen Bille:)
Väl hemma hos Ka skulle vi baka :D

Och såhär bra gick det...
hahahah

Jaja ett tappat ägg lurar inte oss så vi fortsatte med våra snoddas (kärleksmums)
De blev väl sådär lyckade...

Sen cyklade vi till Ica och köpte saker till våra mammor, eftersom det är morsdag på söndag!!
Jag köpte:en blomma och en liten choklad ask!
Och ja mamma har redan fått dem för jag kom på att om jag skulle ha hafft blomman tills på söndag hade den förmodligen dött^^
Haha!!!

Efte middagen skulle jag träffa Ka och Em igen men det började mint sagt att REGNA!!!
Men vi träffades klockan 20.00 och gick till dagiset och flummade!!
I Love U guys<333

Skriver om idag senare ska ner och äta!!

Kramar// Alex<33


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar