True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

måndag 10 maj 2010

OOOO


Idag har varit en vanlig dag..:) fast vi såg film på eng, men jag o V fattade inte riktigt handlingen :S

När jag kom hem såg jag att jag hade fått mail från vår so-lärare om hur det gick på min franska revolutionen uppg. Jag fick VG o till en början var jag ganska nöjd men sen kom jag ihåg hur lång tid jag har lagt ned på det här ootroooligt trista ämnet och hur noggrann jag faktiskt var. :(

Fast, tänk vad jobbigt det är för läraren att läsa alla dessa uppsatser om samma sak typ jättemånga gånger. Tycker synd om henne! O som grädde på moset (ja, jag kan osså lite gamla uttryck.. ;) så ska hon sluta eftersom att skolan inte har råd att ha kvar henne o var den senast anställda...


Jag visste inte vem Peter Johansson var när jag läste Alex inlägg :S Får skaffa bättre "kändiskoll" !! :D Om ni inte heller vet, klicka här!!

Snart ska jag se på topmodell :) Alla e heelgalna, men det är underhållning på hög nivå! :D <3

HA det myyysigt<33 // BElla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar