True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

söndag 9 maj 2010

Trötter

Hallojssan!!
Sorry för dålig uppdatering men har haft fullt upp i helgen.

Fredag: Tennis, jag o Ida var där alla andra var på konfa träning.
Vi hade bestämt att vi skulle ge ngt till Ludde, jag hade gjort ett kort som jag glömde i skolan, vi kördet till ica o köpte Marabou och drickyoghurt haha typiskt Ludde saker!! Sen stack vi till skolan och blev insläppta, som tur var vi fick kortet och vi cyklade till ute tennisbanorna, allt detta hann vi göra på ca 45 minuter så då stog vi och kollade på Ka<3

Lördag: Vaknade seent, åt, stack till kyrkan i sista sek som vanligt när alla e med :P satt längsbak i kyrkan o såg istort sätt ingenting.
Sedan hem till Bella o hade trevligt det var(delar av) Bellas släkt o min familj. Hade jättetrevligt!!! Marie du är heelgalen<33



Söndag: Till Horbach o kolla på färg, spottar o schabloner.
'Nu pluggar jag till Tyska provet på onsdag

Detta blev ett låångt inlägg, ingen kommer palla läsa allt :p:P

Haha
Kramar// Alexx<333

1 kommentar: