True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

lördag 3 juli 2010

1:a badet

Idag var man inne och BADADE för 1:a gången IÅR :P Kanske fusk eftresom det inte var i havet men men...
Det var iallafall i min grannes nybyggda poool, den blev klar typ igår:P:P
Det var JÄTTEHÄÄÄRLIGT<333

Nu kollar jag på...... gissa.... fotboll :P , haha nu blev ni allt förvånade va?!
Det är Spanien mot Paraguay

Katastrof, jag missade nästan TYSKLAND-Argentina innan idag, trodde nämligen att den skulle gå imorgon kväll ^^
TYSKLAND VANN 4-0 <3333..... ääägda
Tyskland möter nu Spanien eller Paraguay i semin om jag inte har fel :P <3

Ska va med bästaste Karin på Tisdag, planera helgen då vi ska till LISEBERG som ni nu kanske redan vet men bättre en gång för kycket än en gång för lite :P.... detdär lät lite virrigt men jaja :P'

Kramar//Aleex<33

4 kommentarer:

  1. Va har du inte badat i havet än :-o.

    SvaraRadera
  2. Hihi :P<3
    Du och jag = virriga, fast stolta sådana!
    LOVE U <33333

    //karin

    SvaraRadera