True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

måndag 12 juli 2010

Förlåt för dålig uppdatering men här kommer ett sammandrag av helgen:

Fredag, Jag fick gå upp klockan 8 :(... stackars mig...
Vi hämtade upp KArin klockan 9 och körde sen till Gbg. Vi var framme vid 11.30 och M o P släppte av oss på Liseberg :D
Vi åt och sen åkte vi massa, Karin åkte Balder, jag är stolt över dig Karin <33
Efter ett tag mötte vi Sofie, i vår paralellklass så hon åkte med oss en stund :D
Vi hade en trevlig dag på Liseberg och Mo P kom o hämtade oss 20.40 :p

Lördag, vi fick gå upp tidigt idag också :( Sen gick vi till Saltholmen och tog skärgårds båten ut till Brännö, där tillbringade vi dagen med mina kusiner :D

Igår, Söndag var jag ute och fotade lite :D
men sen kunde man inte göra någonting eftersom det var över 32 grader varmt i skuggan ^^

Några bilder ´kanske kommer sen...

OM ni inte pallade läsa allt kan jag säga att jag hade det jätte trevlig i helgen... Karin du är BÄST<33

// Alex<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar