True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

lördag 17 juli 2010

hej där i sommarvärmen! :D

Imorgon ska jag till GBG för att kolla på när syrran spelar Gothia. Mamma o jag ska osså träffa några gamla kompisar o sen vet jag inte mer vad vi ska hitta på där. kanske ta skärgårdsbåten för att se oss omkring?

det ska bli jättekul tkr jag! :D Men på tisdag kväll, då kommer jag hem igen.

(VARNING ALLA TJUVAR: PAPPA SKA VARA HEMMA!) haha<3333
(det ska komma bilder från Malta!! Jag lovar, men jag har bara inte hunnit lägga in dem på datorn än. Sorry.)

Nu håller jag på och packar och snart ska jag klippa gräset.

Visst e jag flitig? ;)<3

Bella har köpt en ny dator :) kolla in!! ->
Ha det gött alla sommar njutare!! :)

Kramar Bella<3


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar