True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

lördag 17 juli 2010

SÖNDAGENDENARTONDEJULITVÅTUSENTIO


Alex: haha, jag kan knappast bara klampa in hoss din mormor eller dina kusiner..:P En annan gång kanske <3 fast jag kan ju åka till konsum eller frölunda torg. brukar inte din mormor handla där?<3

Har inte bestämt om jag ska ta med datorn till gbg eller ej eftersom jag inte har ngn bra väska att ha den i. :(
Får se.

(fast, denna veckan kan ju inte Karin klaga på vår dåliga uppdatering eftersom hon e på Island, hehe)

Ha de göttigöttgött<3  Kramar // Bella

1 kommentar:

  1. HAHAHA, du är för rolig du!! Men när jag kommer hem så förväntar jag mig 100000 inlägg från dig och Alexandra!!
    Nu när jag är borta så håll Sverige vid liv :P
    HEJ DÅ (L)<3

    //Karin

    SvaraRadera