True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

tisdag 27 juli 2010

tisdagendentjugosjundejulitjugohundratio

Idag har jag varit i sommarstugan.

Fast jag gjorde inte så mkt. DVS:
  • plockade blåbär i typ 10 min. Fast det blev ganska många eftersom jag anväde den berömda bärplockaren
  • Stekte och åt pankakor. Det blev ngt konstigt för det var helt osigt i stugan efteråt. Men det var tydligen inget konstigt alls...?? :O
  • Cyklade lite på mormors cykel.
Tomorrow I´ll meet Alex för att skriva packningslista till Brännö! :D <33

Bella har blivit heeeeeeeeeeeeelt galen i norska eftersom jag har sett ngn norsk drama serie. :) Så det är därför jag säger:

'

Hade<3 // Bella

PS. GLÖM INTE ATT RÖSTA OM VAD DU SKULLE HA VALT! :) -->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar