True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

onsdag 11 augusti 2010

Idag = städdag - imorgon = stugan

Igår hade jag o mamma slapp-dag, dvs. mamma satt i soffan o läste o jag satt på mitt rum o läste. Visst e vi sociala!? ;)

Pappa var på jobbet och Linnéa var i ngn kompis sommarstuga. (vet ej var) Till Lunch åt vi Cesar-sallad:) Mums!<3

Idag blir det städning för min del, coh såklart lite packning för imorgon ska jag sticka till stugan med M+M.
Alltså först ska jag ta tåget till Ramlösa, o därifrån åker jag med dem till stugan :)

Jag kommer hem igen på söndag, o eftersom det inte finns ngt internet där så kommer det inte dirrekt att vara ngn uppdatering på vår blogg :(

Hoppas ni kan hitta ngt annat att roa er med!! :D

Kramizar<3 // Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar