True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

lördag 21 augusti 2010

MYWEEEK

Okej nu ska ni få veta lite vad jag har gjort under veckan :D<3

Måndag: Jag följde med pappa till Sundets läkargrupp för hans finge var klämt :P
Vi fick sitta o vänta i en och en halv timma ^-^
Jag och Karin hade också bestämmt att vi skulle Jogga lite så det gjorde vi vid 8 och innan dess hade jag varit ute med Putte i över en timme :P
Tisdag: Inget särskilt- Regn så vi va inne hela dagen :P
Onsdag: Samma som ovan :P
Torsdag: Var på bibblan och lämmnade böcker och på Netto :P
Var ute och joggade med Karin igen, faktiskt rätt kul :P
Fredag: Körde hem mormor och stack sen till Ullared :P
Har aldrig varit där innan :P Köpte ett halsband och en plånbok, haha Ni får kanske se dem sen :P
Idag: Med Karin och Emma på Centan, vi gick mest och flummade, som vanligt.
Jag köpte två st Grafittinagellack (ett rosa och ett svart) och var tvungen att testa så fort jag kom hem :P Det blev Otrooligt coolt :P<3 Nu kommer snart en gäst och jag ska äta hemma och sedan sticker jag till Emma :D Jag Karin och Emma ska avsluta sommaren likadant som vi startade den :P (För er som inte vet/fattar så ska vi sova över :D<3)
Idag har pappa även hämtat min nya kamera, men kan andvända den gammla denna veckan också:P

Bloggar mer snart// Aleex<33

3 kommentarer: