True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

torsdag 26 augusti 2010

Okej min dag har varit heeelt okej idag, började fem över nio och hade bild, vi hade en ny bildlärare, vi skulle rita "kroppar" få till perspektiv och sånt, haha min gubbe blev halvt muskulöös och halvt anorektiker :P
Haha, Karin som för övrigt har skaffat ny blogg hade lite väl roligt över det :P
Sen hade vi so och skrev som galningar om politik :P
Sen hade vi matte och fick tre kapitel i läxa ^^, jobbigt...
Sen åt vi "pizzadoftande falukorv" haha, det var inte så illa som det lät xD
Språk stod sen på schemat och vi på tyskan repeterade verb, jag komm inte ihåg ett smack, haha.
SLUUT

Då stack jag och Karin hem till mig och pluggade Matte/ Språk och Fysik, vi var riktigt duktiga tycker jag :P<33

När pappa kom hem åkte vi till Woodys (varför döper man en firma till det?) :P och köpte brädor till mina fönster :D

Nu har jag precis skickat iväg en reflektions uppgift :P

Kraaammamrrr// Alleex<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar