True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

torsdag 16 september 2010

En helt vanlig dag, igen.

Idag har allt varit precis som vanligt, igen.
Engelska, matte, håltimme (pluggade fysik), lunch, idrott (på ip), so, svenska. På svenskan skulle vi läsa, men jag och S satt mest och citerade låtetexter på baksidan av hennes kolegieblock, haha. Så intressant har min dag varit...


Mina böcker från bokus kom igår! :D


Igår fick vi också reda på att tisdag v. 42 ska vi åka till Berlin (med klassen) o sen kommer vi hem på onsdagen.


Veckorna innan, alltså v.40& 41, ska jag prao;a på SVT! :D Det kommer bli grymt kul! :P De har sagt att jag ska få vara i sminket o bland kostymerna o sånt :) Fast jag har inte fått reda på vilket program de ska spela in än. Det skulle vara ngt ungdomsprogram. Mer vet jag inte, hihi. Nu blev jag nervös! :s


Det är faktiskt inte så lång tid kvar! För nu är det vecka 37. Då måste det vara 3 veckor kvar. Oj, bara tre veckor! fast tre veckor är ändå rätt så mycket... skit samma!


Nu måste jag plugga fysik. Har prov imorgon och jag fattar typ nada :S


Hade<3 Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar