True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

lördag 18 september 2010

För ett tag sen satt jag och läste en massa gamla inlägg här på bloggen. Jag kommer ju inte ihåg precis allt vad jag har skrivit så ibland trodde jag att de inläggen jag skrev var ngt som alex hade skrivit fram till slutet på inläggen då jag såg "// Bella". Kom på att det kan inte vara så kul att läsa ett inlägg utan att veta vem det är som har skrivit förrän i slutet. Så jag tänkte så här att alex kan skriva i grå text o jag i svart (eller tvärt om, eller med ngn annan färg) visserligen har det redan blivit så sistone eftersom det blir grå text automatiskt. Och bella brukar ändra sin till svart :D


Till lunch idag mikrade jag en gammal pankaka som jag hade fyllt med skinka ost. Riktigt gott<3


Hade // Bella<3


PS. UPDATE på recept sidan! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar