True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

måndag 27 september 2010

Idag när jag kom hem var några kidz från gatan ute och åkte rullor. För första gången i typ världshistorien så sa de hej till mig. Lite förvånat svarade jag hej och gick i väg för att parkera min cykel.
  Då kom de fram och frågade vilken klass jag går i. Nian svarade jag och de såg impade ut, haha. Sen frågade dem om min syrra gick i första ring.
   Jag bara:
-ne hon går i andra. (Hoppas verkligen att det där med ring är gymnasiet för annars har jag lurat dem :S) De bara:
-wow! O sen frågade de om jag slutade nu. (dum fråga tyckte jag) Jag svarade då ironiskt:
-Nej, asså jag har inte slutat än. Deras ögon spärrades upp och de skrek typ:
-va!? Haha, dem fattade inte att jag skojjade så jag bara:
- e..., asså jag har slutat om ni inte fattade det... Och dem bara:
-okej.......??????


Jag kom då att tänka på när jag var i deras ålder.Var jag också sån som trodde på allt vad folk sa när jag gick i femman?? :P haha<3
   Klassfotot kom ju i typ förrförra veckan. Och jag tänkte att alla ser ju precis ut som i sjuan. Men så kollade jag på kortet från i sjuan och insåg hur små alla såg ut då jämfört med i år. Hoppas vi inte åldras lika fort när vi blir pensionärer!! :S haha<3


Haha imorgon måste jag ju lura i dem ngt heelknäppt!! :D Jag ska fundera ut någonting bra...


Hade<3 // Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar