True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

fredag 3 september 2010

iskallt :(

Idag är det jättekallt ute!! och inne... :( Okey, jag kanske över driver liite men det är faktiskt kallare än vanligt inne. Jag saknar redan den varma sommaren! Men vinter kommer nog inte att bli så pjåkig den heller<3


Glömde berätta att igår beställde jag några nya böcker från bokus! :D Är de bra ska de få en värdig plats på Boktips-sidan! :)


Senare idag (dvs. när jag pallar..) så ska jag damsuga mitt rum och sånt som ingår när det har blivit helg. Mamma och pappa är redan i full gång. Man känner sig så lat när man smiter in på sitt rum när de håller på och städar...


Imorgon blir det ut och shoppa med mamma, är nämligen i STORT behov av en ny kofta. Eller två...
Frusna Bella (ja, jag vet. Jag pratar nästan alltid om mig själv som om jag vore ngn annan men jag kan bara inte låta bli...) har slitit ut sina mysiga koftor :(


Fick precis ett mess från alex att jag ska hälsa från henne!! :D<3


Hade // Bella


Ps. Jag beundrar er om ni orkade läsa hela inlägget!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar