True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

onsdag 22 september 2010

Min morgon :P

Ja, idag har de hänt sååååååååååååååå mkt!! (ironisk, om ni inte fattade det.)


Det är lika hemskt varje morgon när väckarklockan på mobilen ringer kvart i 7. Huvudet känns som en bomb, och snooz-knappen är otroligt lockande. Fem minuter senare ringer den igen och nu måste man ju gå upp. När zombie bella kommer ner för trappan är morgon humöret inte på topp. Helst önskar man att ingen säger godmorgon eller något sådant, det är ju så ansträngande att prata på morgonen.
  När man väl metodiskt dukat fram frukosten ringer ju såklart min andra väckarklocka så det piper i hela huset! Om det var ngn som sover nu så gör personen definitivt inte det längre. Jag rusar virrigt upp för trappan, stängar irriterat av den och på vägen ner muttrar jag något om att jag stängde ju av den klockan också. (Fast jag inte gjorde det..) 
  Jag ställer lixom alltid både telefonen och väckarklockan för annars had jag försovit mig minst en gång i veckan, typ.

Haha, så ser de första minuterna på min morgon ut. Hoppas det inte bara jag som är rasande på morgonen!?

Imorgonbitti ska jag försöka anstränga mig.

Lite iallafall...

Hade<3 // Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar