True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

måndag 6 september 2010

läxor å sånt...

Hej! :)


Idag upptäckte jag att engelska glosorna (nästan 40st) var till idag. Jag som trodde dem var till tis :(
Sån tur var hade jag pluggat lite i söndags, men imorse fick jag snabb-plugga! :S


Konstigt nog så kom jag ihåg alla utom 4st på förhöret!! Tycker faktiskt att jag är rätt bra på att snabbplugga :)


Lunchen idag var några salta prinskorvar, inte mitt bästa :( Potatisen var dock helt ätlig.


Nu har jag pluggat nya engelska och spanska glosor. Snart kommer jag att se ut som en ända stor glosa!! :(


vänd på huvudet så kan ni se bilden från rätt håll! :)
Jag skulle rita av min plast-växt, men det slutade den som en älg...
Om ni undrar så är Bella ett stort fan av plastväxter, eftersom man slipper vattna dem!! Alltså jag brukar alltid glömma det, och som ni nog redan har listat ut så slutar det med att dem dör. :S


Hade<3 // Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar