True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

tisdag 28 september 2010

Men Bella då ;) , haha jag satt och flabbade när jag läste det :P

Igår va jag med Pluppen lill B och långben, vi (nästan alla, :P) spelade nåt spel, det var helt snurrigt jag flög åt fel håll och kollade åt fel håll osv... life is hard...
Jag kan erkänna att jag gav upp rätt snabbt....
Långben ville få utlopp för all sin kreativitet och blev helt till sig när inte Plupp o lill B ville spela mer med honom, haha
Sen lagade vi falukorv med mackaroner, plupp skulle lätt fått MVG på det... eller?
Sen skulle dom kolla på mågon "imba" film (visst e jag duktig som andvänder dina ord Plupp :P) så jag låg och kollade i Plupps gamla fotoalbum, haha, ni skulle sett den frillan...

Cyya// Aleex<3

1 kommentar: