True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

torsdag 2 september 2010

Snabbtinlägg!

Jag borde bli hotell-fotograf! haha....
Hej hej :)

Har precis duschat efter friidrotten. Skojjsigt att vara tillbaka igen efter lovet, spec. eftersom det var tre-steg! :D Det verkar som att jag är en av få som gillar det...

Svenska prov imorgon o spanska glosor. Jag tror jag kan spanskan (har inte övat men vi har ny lärare o hon ger oss jättelätta glosor som vi lärde oss för längesen) och svenskan är inte så viktig... :P

Just nu har jag bokbrist!! :( Jag ska inte säga att jag läser så ofta men jag vill alltid hålla på med en bok, jag tycker lixom inte om när dem tar slut :(
  Får väll beställa några nya på bokus imorgon!! :)

Lovar att ladda in nya bilder från mobilen till datorn så ni slipper se mina gummi stövlar o sånt... hehe! :P

Sov gott!! // Bella<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar