True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

onsdag 6 oktober 2010

Hej :)

Anna Blomberg (bild från google)

Just nu är jag ganska trött efter en lång dag. Imorse när jag kom till SVT började vi som vanligt med kaffe paus, haha. Sen åkte jag med P bort till en grusfotbolssplan där de skulle spela in till Gabba Gabba. Det var jätteskojj och alla är jättesnälla! :D Om ni har sett Gabba Gabba ngn gång så har ni kanske sett "pinsama föräldrar". Hon som spelar mamman är Anna Blomberg ifrån kvarteret skatan. Hon var jätterolig! :P

Jag gjorde igår en skylt där det står Heja Jens på. Så in sketchen så håller hon ut den genom förnstret ur en jättegammal bil. (jag ska länka till klippet när det har kommít ut på hemsidan)

Anna skulle skojja lite med mig och frågade:
-Är det du som har gjort skylten?? (Hon visste ju inte det) så svarade jag:
-A, det är jag. Hihi ni skulle ha sett henne. Hon skojjade ju bara hon fattade ju inte att jag hade gjort den på riktigt.... hehe.

Hon sa att hon tyckte den var perfekt. Men undrara vad hon tänkte egentligen... Höhö<3

Vi åt lunch allesammans på en Thai-restaurang inne i Malmö. I vanliga fall är inte jag sådär över förtjust i Thaimat men det här var supergott!! Speciellt deras mini-vårullar. Skolans är ingenting...^^

Nu ska jag se på Berg flyttar in. :) O imorgon blir det sovmorgon för jag börjar inte förrän klockan 3 eftersom de ska spela in Robin´s på kvällen. :D


Hade<3 // Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar