True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

söndag 10 oktober 2010

orientering i malmö, igen...

Hej hej:)

Fick nyss reda på att min ena handledare (som bor i bjärred) är sjuk idag. :( 

Han brukar ju skjussa mig dit och hem, så nu ska jag ta bussen. Fast det är lixom inte buss-grejen som är det svåra för jag har ju åkt buss många gånger förrut. Men det är lixom att hitta från busshållplatsen till SVT som är det svåra. Jag vet ju hur det gick förra gången :S

(google bild)


Asså eftersom de bygger massa nytt precis vid centralen så har jag ingen aning om hur jag ska hitta. Och tydligen är det en bra bit från hållplatsen till SVT :S Haha, jag e sjukt nervös!!

Jag ringde han andra  och så sa han att jag inte böhövde komma före elva. Tänk vad tidigt jag gick upp alldeles i onödan.

Hade<33 // Bella

1 kommentar:

  1. Jag vet hur de är jag går vilse i Malmö typ varje dag!
    (Alltså nu på praon)
    /Ida

    SvaraRadera