True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

lördag 9 oktober 2010

Robin's i torsdags :)

Hej hej:)


Först tog jag bussen dit men så klart irrade jag runt ett tag inne i Malmö. Hade skrivit ut en karta, men jag och orientering funkar inte så bra ihop^^ Men sån tur vad så kom såg jag någon jag kände igen. Han frågade mig om jag visste vart man gick in och jag svarade att jag har ingen aning. Haha, det visade sig att jag stod precis brevid slakthuset. Han hittade ingången inte så långt efter.



(Samma google bild som innan)
Jag tog några bilder men dom blev jättedåliga^^

När jag kom dit var det fullt upp. Alla irrade omkring och ställde iordning scenen. Backstage var det skitvarmt!!! och det fanns ingen luftkonditionering...^^
Gästernas loger var precis som på film: dörren har en stor stjärna på mitten och inne fanns det bl.a. ett sminkbord med såna lampor runt spegeln på väggen. Haha, Bella tyckte det var lite coolt.


På repetitionerna fick jag spela John Cleese (han var gäst och någon till). Det var lite pinsamt :P
Jag lekte osså lite med kamerorna, hihi. Det är kul att filma!

Men sen när det började så satte jag mig i publiken eftersom det är inget kul att vara backstage då för då ser man ju ingenting! Så jag hade ringt pappa innan så dem skrev in hans namn på VIP-listan så kom han in utan biljett :) Så en halvtimme innan det började släppte jag in pappa bakvägen så vi valde platser först :) Ganska långt fram i mitten! :P

Om 20 min kommer fam N hit :) Ska bli skojj! :P Bella har precis gjort efterätten.

Hade<3 // Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar