True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

tisdag 9 november 2010

I´m back

Hallojjsan :D


Nu är jag tillbaka från riket i Öst som Bella brukar kalla det xD ( För er lite osmarta därute så e det Österrike ;) )
Det var jättekul men lite stressigt, hahaa men jag köpte två thomas sabo berlocker + en som jag ska få i julklapp ;) och lite nagellacks grejjs xD


Idag hade vi so och vår "vikarie" rekomenderade oss att se pogrammet ung och bortskämd, så det gjorde jag ;) haha men det var rätt "coolt"!


Igårkvåll la jag ner JÄTTELÅNG tid på att fixa mina naglar och dom blev JÄTTEFINA.... MEN en paljett åkte av och då tänkte jag, jag sätter lim på toppen av paljetterna.... SLUTSATS, naglarna blev VITA av limmet :(:(:(:(  jag fick PANIIIK, jag tog bort allt förutom tre.... ooopps. SÅ VARNING TA ALDRIG LIM OVANPÅ NAGLARNA.


Nu ska jag kolla ngt pogram och messa som en dåre men det blir nog mest med tjejerna ;) Alla killar sitter och nöördar något spel som i mina ögon ser EXAKT likadana ut som de andra xD Men dom var i helt extas idag och satt och kollade på ett klipp på en h om det på hålan ( fast de såg inte hela tack och lov, fast det hade de säkert gjort innan ;) )

Och idag vill jag också säga GRATTIS till REBECKA aka Beck som blir oficiellt fjortis idag ;)
Hipp hipp hurra Beck<333
På Lördag ska jag på tjejkväll hos Beck, skojskojj :) , men jag har inte köpt paket  x)<3

kramkram// A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar