True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

fredag 12 november 2010

NAGLAR

Nu har jag fixat Bellas naglar så de e superduperfina och jag klantade mig inte som förra gången ;) You should be proud :P<3

Nu e Bella på toooa och vi ska snart "lägga" oss, vi ska läsa och snacka :P<3

Idag har vi spelat tennis som vanligt och det var jättekul fast Ludde vår tränare gick igenom "zonspel" och han e en kratta på att rita, (sorry Ludde^^ :))

Imorgon på "morgonen" eftermiddagen ska jag åka någonstans och köpa present till Becki :) Med Fiiia, whiiie<333 Fia föreslog 12, hon e lite galen den människan ;) först hade hon tänkt vid nio tio tiden... "DAGENS UNGDOMAR" som Max och Alle brukar säga x))
Hihih<33

Nu ska jag ruuusa ner till Bella annars blir hon otålig, hahah

Pözzz// A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar