True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

onsdag 10 november 2010

Svar på kommentar!

Detta skrev världens bästa Karin<333

men jag känner mig inte mkt smartare för det, HAHHAHA Bella fatttar säkert ;)<3, hoppas jag iallafall x))

 
Anonym sa...



Jag tycker ni kan lägga ut lite hissar och dissar! Du tar den musikvideon som du har sen ser du en knapp som heter Bädda in och då bestämmer du storlek sen kopierar du all text och sen tar du något som heter (tror ja) HTML och lägger in det där.


Så gör i alla fall jag som bloggar på blogg.se.


Jag tror att blogg.se är liiiiiiiiite lättar x'''D<3






/KARIN AHLSE



Pozz x) // A

1 kommentar:

  1. Jo, men man behöver ngn annan html kod på blogspot än på blogg.se

    Så Alex, vi kanske ska testa blogg.se istället. (detta ger ju oss osså möjligheten att byta namn...) :D

    // Bella<3

    SvaraRadera