True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

lördag 1 januari 2011

tvåtusenelva

Nu har Bella sagt att jag måste blogga så då får jag väll ta och göra det :P^^) Hihi

Jag och Bella har snackat lite men kan inte riktigt komma på ngt roligt att skriva om, kan inte NI komma på några roliga förslag?? Det hade gjort oss jätteglada, ellerhur Bell?? :D<3

Idag blir det bara slappedag som för typ alla andra svenskar, eller har jag fel??:P
Nyårsdagen? (Heter det så?) = Den internationella slappedagen, det låter väll skojj?? :P^^) Eller e det bara min fantasi som har gått lite överstyr?!?!

Ska bara säga att jag hade jätteskojj igår hos Bella, vi åt god mat och sen spelade vi massa knasiga spel, Haha^^)<3 Vi körde blandannat Rappakalja (stavning?) och Bellas oh mina svar ballade bara ut mer och mer, HAHAHAHHA ;'D<33 Oooopps...

Hihihi :P

Kraaaaamar Aleex<3

2 kommentarer: