True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

söndag 12 september 2010

Söndag, again...

Gud vad fort helgen tar slut! I fredags hade jag tänkt att denna helgen ska jag inte bara lata mig utan göra ngt vettigt. Men hur blir det? Jo, när man vaknar på morgonen vid halv tio och rusar ju såklart inte upp som man borde.Istället upptäcker jag att boken "syskon kärlek" ligger på skrivbordet. Jag öppnar boken och tänker att det kan väll inte skada att läsa ETT kapitel. Men sen e jag helt fast! Även om jag har läst den innan så märker jag inte hur sidorna flyger förbi. Efter halva boken upptäcker jag äntligen hur hungrig jag är, och går upp för att få i mig frukosten. Klockan är redan alldeles för mkt och hela dagen blir en seg slappa dag...


Nu är klockan tjugo över tre och jag har fortfarande inte börjat plugga på engelska glosorna som är till imorgon. ^^ Kanske borde börja, men jag orkar inte...


Mamma kom precis in och frågade om jag ville beställa ngt från ica. Utan att jag hann tänka slank det ur mig att jag gärna beställer en påse ahlgrensbilar. Haha, sjukt nyttig e jag...
...men lite socker kanske gör att jag piggnar till och orkar ta i tu med dessa jobbiga glosor??


Eller inte


Till ngt roligare: Imorgon börjar inte jag förrän klockan halv tio! :D Egentligen startar skolan klockan nio med klassråd, men varken Fredrik eller Kristina kan komma. Och det var ingen som protesterade mot en liten sovmorgon på den jobbiga måndag-morgonen :D


Nu SKA jag öva glosor! Så hade så skönt ni som inte har några läxor att göra<3
Tänk lite på mig!


Snälla??


Kramar<3 // Bella

2 kommentarer: