True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

söndag 12 september 2010

Sovmorgon

Molnen kan se läskiga ut på kvällen.
Imorse var jag faktiskt ovanligt pigg när jag steg upp ur sängen. Kanske betyder det att om man vilar lite extra på helgen kanske man orkar mer i veckan? får hoppas det. Men nu är jag inte lika pigg för jag upptäckte precis att vi har fysik prov på fredag :s Jag som trodde det var nästa vecka! Gud vad dålig koll jag har!

Nu sitter jag här med engelskan igen. Jag kunde allt igår, men det har lixom glidit ur min hjärna över natten. Jah hoppas det inte bara är jag som har det så att dagen efter provet eller förhöret så har jag glömt bort allt igen :s Men men, jag hoppas att det var någonting som fastnade igår.

Mina böcker från Bokus har fortfarande inte kommit! Jag beställde dem i måndags, men JA jag är lite otålig. Kanske kommer dem i eftermidag?? isåfall kommer jag inte att få någon läxläsning gjord ikväll...

Hade<3 // Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar