True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

tisdag 14 september 2010

Onsdag = Ösregn...

Imorse när jag vaknade var det mörkt i mitt rum. I vanliga fall brukar solen lysa in i rummet så att det svider i ögonen när man vaknar. Men inte idag. Jag gick upp och kollade ut genom fönstret, och det var ganska mörk ute också + att det ösregnade!:( Först bekymmrade det mig inte särskillt mycket, men sen kom jag på att vi har ute gympa första lektionen.^^
  Men jag bestämmde mig för att cykla till skolan först istället för dirrekt till ip. Då bertättade Kim (vår vikare) att vi fick varar inne idag. :)


Höjdhopp kanske inte var det roligaste, men ändå...


Sista lektionen hade vi Hemkunskap. Asså jag var jättetrött. Det stod typ i receptet att man skulle hälla i 4dl mjöl, men jag tyckte det stod mjölk. Så jag hällde upp 4dl mjölk, men sån tur var hällde jag aldrig i det i skålen. Och sen var jag lite allmänt virrig.


Fransbröbullarna blev, trots allt, jättegoda! :D


Hade<3 // Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar