True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

måndag 13 september 2010

Skrivkramp

Läxor, läxor läxor...
Det enda jag skriver om är läxor!! :( Fast dem e så jobbiga. Speciellt när lärarna säger såhär: Åh, hmm... Vad ska jag ge er för läxa till imorgon? Ja vet, ni kan göra en massa super jobbiga uppgifter o bla bla bla..(dem säger inte riktigt så, men ungefär...)


Just det! I skolan idag fick jag ett sms om att mina böcker från Bokus har skickats på posten. Så troligen kommer dem imorgon eller på onsdag! :D


Idag på matten hade vi Ingegerd (stavning?). Hon är faktiskt ganska rolig ibland. Det var en uppift som hon inte kunde :) Skönt, jag trodde nästan att det var något fel på alla dessa lärare som verkade kunna allt om allt. Hon är iallafall liiite mänsklig! :P


Hade<3 // Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar