True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

måndag 22 november 2010

förlåt, för onödigt konstigt och värdelöst inlägg. Jag lovar du kommer ångra om du läser det!

Hallå?! Nu har jag försökt att skriva lite uppseendeväckande inlägg (haha, vet inte riktigt vad det betyder. Men det lät bra xD) Som t.ex. att jag inte gillar Håkan Hellström (alla håller med där tydligen...), sen skrev jag att jag längtade efter hemmabakade pepparkakor (nehe, ingen som tycker att det är för tidigt med pepparkakor... ne...) men ni reagerade ändå inte. :S

Och tillslut skrev jag att jag hade förvandlats till en ZOMBIE!!! hallå?? ingen  reaktion där heller?...
Ingen liten kommentar om att: Nehe, nu tycker jag du överdriver lite! eller ngt sånt...

Ni är väll för snälla för att våga säga emot :) <3

Hade<3 // Bella

Ps. Det jag försökte säga var att jag är inte så läskig som jag verkar D.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar