True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

måndag 22 november 2010

heeej

(hade tänkt att ha en bild på en zombie, men hittade ingen bra.
Så ni för nöja er med ett över-redigerat löv istället)
Tyvärr överlevde jag inte historian igår, så nu har jag förvandlats till en ZOMBIE!!....

nej, men jag har skickat in den och nu har jag bara 2999 läxor kvar :(

Imorgon ska vi till nåt som heter vattenhallen (om jag minns rätt...). (minns inte vart det ligger heller...)
(haha, låter som att jag börjar bli senil. Men så illa är det inte!) Iallafall, där ska vi (oj! jag minns inte det heller...) eh..?? något med no.??...

En störig grej är att på datorn jag hade i skolan idag hade ngn bytat plats på Ö & Ä, och M & N. Men tillslut lärde jag ju mig det...

...Så nu sitter jag och skriver fel hela tiden!! xD Jobbigt!! :(

Hade<3 // Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar