True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

lördag 20 november 2010

lördaglördaglördaglördaglördag

hej hej :)

Har inget kul att skriva för tillfället :(
Men dagen har ängnats åt att städa, göra so-uppsats och sånt jätteroligt^^...

Pappas bror har varit här och ätit kvällsmat, och som vanligt drar han sina ordvitsar heeeeela tiden. Haha :P

Nu måste jag fortsätta med so´n. Men sen ska jag kolla på Robins. Man känner lixom lite så att man sviker dem om man inte kollar..
   Haha precis som att jag sitter och kollar på gabba gabba varje vecka, fastän det är för tio-åringar. Men jag måste erkänna att det e liiiite kul, och mamma sitter typ och gapflabbar varje gång.

Biljetterna till Robins var slutsålda eftersom det är Håkan Hellström ikväll, fast jag hade ändå inte pallat åka dit. Asså förlåt, men är jag den enda som tycker Håkan sjunger sjukt falskt?? Han e liiite speciell...


Jaaaaa, jag veet att det är ngt sånt med att det är känslosamma texter o bla bla bla...


Bla bla bla...


(felåt)
Bajs på er<33

// Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar