True Friends Are Never Apart. Mabye In Distance But Never In Heart (L)

lördag 20 november 2010

PEPPARKAKOR!!

Heejj :)



hade ingen bra bild på en pepparkaka :(
Hoppas denna duger!

Bella läääängtar efter hemmabakade pepparkakor!! Vi har sånna köbe hemma men det är inte samma sak! :(


Jag har tillochmed börjat tjata på mamma att handla hem pepparkaksfil. (jag vet, det är inte gott. Men jag äter det endå för det heter ju pepparkaksfil)


åhhhh, vi har sån där deg i kyyyylen!! Men nej, jag SKA vänta.


(fast det kan väll inte skada att börja lite) äh, får se.

Jag tror Linnea ska ngnstans med skolan i eftermiddag, antingen var det i Danmark eller i Sverige. (jag minns inte riktigt) o så kommer hon inte hem förrän på mån eller tis. (jag minns inte det heller) så nu kommer jag ha det chill här hemma! :)


Hade<33 // Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar